PES 2013 Full Torrent İndir! | PES 13 Full İndir! | PES 2013 Full Tek Link İndir!

Minimum Sistem Gereksinimleri;


  • RAM: 1 GB
  • HDD: 5 GB
  • CPU: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz
  • OS: Windows XP, Vista SP2 32-bit, 7
  • Video card: Nvidia Geforce 6300 / ATI Radeon x1200 / Intel HD graphics 3000

Serial Keyler;

 

  • SHVY-3LE9-TMNH-7K5L-JN73
  • E5DW-NHA5-RR9T-DLMH-A6NP
  • JX3P-2V79-SYH5-Y46F-TC7L

Oyun Kurulumu [VİDEOLU ANLATIM]

 

 

PES 2013 : (Turbobit)

Tıkla İndir

Google Aramaları:

  1. PM2012 16Ü5, 201201 at 16:35 | #1

    link nie çalışmıyo

    • Admin
      PM2012 18Ü5, 201201 at 18:11 | #2

      Düzeltilmiştir , Bildirdiğiniz İçin Teşekkürler :)

    • Adamm
      PM2013 13Ü2, 201300 at 13:59 | #3

      Saol Allah Razı Olsun Az Kaldı Yüklenio :)

  2. Berat
    PM2013 21Ü7, 201300 at 21:04 | #4

    İşalah Clışır iniyor

    • Admin
      PM2013 13Ü2, 201300 at 13:00 | #5

      Merak etmeyin sorunsuz çalışmaktadır :) iyi oyunlar

  3. jamiryo
    PM2013 18Ü4, 201300 at 18:33 | #6

    arkadaşlar indirin kurun çalışıyo ben denedim çok basit

  4. sen
    PM2013 18Ü5, 201300 at 18:27 | #7

    hemen iniyormu peki

    • Admin
      PM2013 22Ü5, 201300 at 22:41 | #8

      Evet.. Hemen inmektedir.

  5. AM2013 9Ü1, 201300 at 09:46 | #9

    bizde deamon tools la açcaz demi

  6. Turgut
    AM2013 4Ü4, 201300 at 04:44 | #11

    Kardes benm Windows 8 olur demi sıkıntı çıkmaz ve 64 bit işlemci hızım birde cd dekinden farkı yok yani full demi eksiksiz ?

  7. AM2013 0Ü7, 201300 at 00:50 | #13

    Eyv. İndiriyorum emeğine sağlık.

  8. AM2013 5Ü4, 201300 at 05:49 | #14

    eyvallah admin emeğe saygı eline sağlık indiryom oynicam

  9. musti
    PM2013 22Ü2, 201300 at 22:20 | #15

    hangi link ten indircez

  10. reymis
    PM2013 14Ü4, 201300 at 14:04 | #16

    gerçektende çok çabuk iniyo işallah çalışır

  11. berkay
    PM2013 20Ü6, 201300 at 20:38 | #17

    inş çalışır indi sayılır

  12. PM2013 22Ü3, 201300 at 22:01 | #18

    nasıl iniyor

  13. SameY
    PM2013 12Ü1, 201300 at 12:52 | #19

    Windows Xp de calısıomu

  14. Adamsın
    PM2013 23Ü1, 201300 at 23:37 | #20

    adamsın indirdim crack yaptım elerine sağlık çok istiyodum bu oyunu bende bozuldu

  15. Adamsın
    PM2013 23Ü1, 201300 at 23:37 | #21

    şimdi oynuyorum çok güzel

  16. tahsin
    PM2013 15Ü1, 201300 at 15:05 | #22

    admin adamsın adam

  17. halil
    PM2013 18Ü6, 201300 at 18:59 | #23

    admin benim deamon tools la çalışmadu u torrentle yapıom çalışır mı?

    • Admin
      AM2013 11Ü7, 201300 at 11:41 | #24

      Hocam Zaten önce uTorrent ile indirîp daha sonra demontools ile açacaksınız

  18. HELAL
    AM2013 10Ü7, 201300 at 10:48 | #25

    Çok sağol kardeşim elllerine sağlık heryerde arıyorum burda buldum İnşALLAH çalışır çok sağol.

  19. alperen
    AM2013 9Ü5, 201300 at 09:08 | #26

    admin crack dosyasındakileri kopyala yapıştır yapıyoum everyone iziin vermeli diyor ne yapmalıyım

  20. PM2013 15Ü2, 201300 at 15:02 | #28

    müziğin adı ne bu arada :D

  21. AM2013 10Ü7, 201300 at 10:06 | #29

    sağol kardeşim çok işime yaradı

  22. serhat
    PM2013 12Ü7, 201300 at 12:59 | #30

    rar dosyasını indirdim deamon toolsta aç diyorum bana komut satırında hata var diyo ne yapmam gerekiyo

    • Admin
      PM2013 13Ü7, 201300 at 13:29 | #31

      rar dosyasını açmayacaksın kardeşim , rar’ın içinde torrent dosyası var önce onu “U torrent” ile açıp indireceksin , inen “.iso” dosyasını demon tools ile açacaksın :)

  23. ALtug
    PM2013 12Ü3, 201300 at 12:27 | #32

    U Torrentten indiriyom 6 saat kaldı diyo admin yardım

    • VenoMex
      PM2013 13Ü3, 201300 at 13:47 | #33

      bu sizin internet hızınızdan kaynaklanıyor 5 gb üstü bir dosya içinde 6 saat normal bir süre sayılabilir

  24. PM2013 12Ü3, 201300 at 12:47 | #34

    arkadaşlar torrentle ne zaman iniyor ne kadar sürüyor inmesi ?

    • VenoMex
      PM2013 13Ü3, 201300 at 13:46 | #35

      internet hızınıza göre değişir

  25. PM2013 16Ü3, 201300 at 16:29 | #36

    arkadaşlar u torrentle indiriyorum ama kaç saat kaldıgı yazmıyor nerde yazıyor yardımcı olabilirmisiniz ?

    • VenoMex
      PM2013 17Ü3, 201300 at 17:06 | #37

      değerlendirmenin hemen solunda görebilirsin

      • VenoMex
        PM2013 17Ü3, 201300 at 17:07 | #38

        cracklenemeyecek hiç birşey yoktur, ama bu benim crackleyebileceğim anlamına gelmiyor deneyeceğiz

  26. PM2013 17Ü3, 201300 at 17:27 | #39

    şimdide 6h 24 m oldu onların anlamı ne arkadaşlar h saat demek heralde

  27. PM2013 21Ü3, 201300 at 21:32 | #41

    çok teşekkürler herşey için saolun :)

  28. cemal
    AM2013 10Ü5, 201300 at 10:54 | #42

    oyun demomu

    • VenoMex
      PM2013 14Ü5, 201300 at 14:45 | #43

      oyun tam sürümdür crack dosyası iso içersindedir

  29. PM2013 21Ü6, 201300 at 21:31 | #44

    kardeşim yakı10 hany :)))
    +18 yaz bare bebeler indirmesin xdeee

  30. Nusret
    PM2013 19Ü1, 201300 at 19:57 | #45

    Kardeşim indiriyorumda şimdi kesinlikle daemon tools indirmem lazım değilmi indirmeden olmaz yani ve inşallah kusursuz çalışır eline sağlık admin kardeş :D

    • Admin
      PM2013 21Ü1, 201300 at 21:43 | #46

      Evet daemon tools olmadan kuramazsın oyunu.

  31. PM2013 13Ü2, 201300 at 13:30 | #48

    tamam buldum okey süper emeğinize sağlık

  32. Kutluhan
    PM2013 15Ü2, 201300 at 15:37 | #49

    Eywallah abi hemen indiriyorum.

  33. ahmet saatci
    PM2013 23Ü1, 201300 at 23:02 | #50

    admin kardesim daemon tolls nerden idirelim link veriri misin

  34. as
    AM2013 7Ü4, 201300 at 07:43 | #52

    admin deamons tools la açmaya kalkıınca değişikliklerin kaydedilmesi için pc yi yeniden başlatmanız gerekiyor diyo başlatıyorum gene aynısını söylüyo ?

  35. as
    AM2013 9Ü4, 201300 at 09:16 | #53

    admin normal setuptan serialsiz falan kurdum bi sorun olurmu netten crack dosyayı atıcam ?

  36. lütfen yardım et
    PM2013 14Ü4, 201300 at 14:32 | #54

    oyuna giriyorum gösteri maçına tam başlıcakken game.exe bir sorunla karşılaştı kapatılıyor diyor bunu nasıl çözebilirim lütfen admin

    • VenoMex
      PM2013 15Ü4, 201300 at 15:40 | #55

      Dep ayarı yap bakalım sorununa çözüm olucakmı olmazsa ekran kartı güncellemesi yap

      • lütfen yardım et
        PM2013 18Ü4, 201300 at 18:03 | #56

        dep ayarımı o nedir ? nasıl yapabilirim yardımcı olurmusun ?

        • VenoMex
          PM2013 18Ü4, 201300 at 18:08 | #57

          google dep ayarı nasıl yapılır diye araştırırsan resimli şekilde anlatımlar mevcut

  37. !!!
    PM2013 18Ü4, 201300 at 18:54 | #58

    admin kardeş oyunun crack dosyasını ayrı paylaşabilirmisin ? deamon toolsla açamadımda

    • VenoMex
      PM2013 19Ü4, 201300 at 19:29 | #59

      deamontools ile açmana gerek yok winrar ile aç içersinden crack dosyasını al

  38. asdsdas
    PM2013 18Ü4, 201300 at 18:57 | #60

    ustam deamons toolsla açarken değişikliklerin etkili olabilmesi için bilgisayarınızı yeniden başlatmalısınız diyor ama başlayınca aynı hatayı alıyorum bi yardım edermisin ? site çok güzel şu soruna bi el at kardeşim ya

    • VenoMex
      PM2013 19Ü4, 201300 at 19:30 | #61

      deamon tool kullanmana gerek yok iso dosyasını winrar ile açıp rardan çıkart tüm dosyaları ve setup tan kuruluma başla

  39. muhammet
    PM2013 14Ü7, 201300 at 14:39 | #62

    kardeşim kesin açılıyomu ona göre indircem

  40. dursun
    PM2013 23Ü7, 201300 at 23:52 | #65

    aLLAH RAZI OLSUN ADMİN SÜPER ÇALIŞIYO ELLERİN DERT GÖRMESİN :d :d

  41. Mustafa
    AM2013 9Ü1, 201300 at 09:34 | #66

    Normalde pes 13 oynamam anca pes de oynarım fakat evde ufaklar var onlar istiyor. Simdi uTorrent’le indiricem daha sonra ne yapıcam crack felan var mı ?

  42. sami
    PM2013 16Ü2, 201300 at 16:22 | #68

    Kardsim acayip işime yaradı cok sagol :D çalışıyor arkadaşlar

  43. PM2013 19Ü3, 201300 at 19:46 | #69

    Ben indirdim gerçekten elinize sağlık Zeybekgaming.net ailesine başarıların devamını diliyorum.

    • Admin
      PM2013 19Ü3, 201300 at 19:55 | #70

      Teşekkürler yorumunuz için :) keyifli oyunlar.

  44. AM2013 10Ü2, 201300 at 10:01 | #71

    saqol panpa :)

  45. abdulkadir
    PM2013 12Ü5, 201300 at 12:04 | #72

    süper oyun indirdim çalışıyor tşkr

  46. Azat Onur
    PM2013 19Ü2, 201300 at 19:23 | #73

    Teşekkür ederim Zeybekgaming.net yanlız ilk serial çalışmıyor 2.sinde oldu teşekkürker

  47. Oktay
    PM2013 22Ü2, 201300 at 22:47 | #74

    Admin adamın dibisin çok memnun oldum sağolasın.

  48. murad
    PM2013 14Ü3, 201300 at 14:40 | #76

    torent dosyası açılmıyo …. :D yardım edebliermisiniz

    • Admin
      PM2013 19Ü3, 201300 at 19:16 | #77

      Torrent dosyasını açabilmek için , UTorrent veya BİTTorrent Programları yüklü olması gerekmektedir.

  49. PM2013 13Ü4, 201300 at 13:06 | #78

    teşekkürler admin ellerine sağlık

  50. şiyar
    AM2013 2Ü4, 201300 at 02:57 | #79

    Merhaba bu oyunu paylaşan kimse ellerine sağılık indirdim ama umarım Demo değildir Ama oyun pc de sorunsuz çalışıyor…

    • Admin
      AM2013 3Ü4, 201300 at 03:15 | #80

      Full , Sorunsuz Oynayabilirsiniz Yorumunuz İçin Teşekkürler :)

  51. Süleyman
    PM2013 16Ü4, 201300 at 16:43 | #81

    Allah Senden Razı Olsun İnşallah Vallahi Çok Arıyordum Oyunu Bir Bu Sitede Buldum Favorim Artık Bu Site

  52. yılmaz
    PM2013 20Ü4, 201300 at 20:18 | #82

    admin torrentle indiriyom 2 gün kaldı diyo

    • Admin
      PM2013 22Ü4, 201300 at 22:46 | #83

      Sitemizde Torrent Hızlandırma Yöntemlerine Bak Kardeşim

  53. yasin
    PM2013 20Ü4, 201300 at 20:20 | #84

    admin hot fileden indire tıkladım 11mb diyo anlamadım

    • Admin
      PM2013 22Ü4, 201300 at 22:46 | #85

      Rar içinden toırrent dosyasını çıkartıp , UTORRENT ile açacaksın kardeşim :)

  54. ferdi
    AM2013 9Ü1, 201300 at 09:56 | #86

    İŞte Bu SAOLun

  55. Onur Baykal
    PM2013 20Ü6, 201300 at 20:08 | #87

    Indırdım Kuruyorum Cracklayıp Oyuna Gırıcem Ins Acılır..

  56. sedatt
    PM2013 20Ü2, 201300 at 20:50 | #88

    admin sağol heryerde arıyordum allah razı olsun

  57. Xzero
    PM2013 20Ü3, 201300 at 20:01 | #89

    Çalşıştığına emin olabilirsiniz . Utorrent programıyla kurduktan sonra yüklenince . dosyaları göster deyin . onra deamon toolsu kurun gerisi zaten kolay . Teşekkürler .

  58. Mustafa
    PM2013 20Ü4, 201300 at 20:46 | #90

    Allah Razı Olsun Admin Çalıştı Oynuyorum :)))

  59. Melih
    PM2013 14Ü5, 201300 at 14:11 | #91

    Demomu

  60. ekrem
    PM2013 16Ü1, 201300 at 16:38 | #93

    düzeldi :D eline sağlık

  61. PM2013 15Ü2, 201300 at 15:11 | #94

    indiriyorum inşallah olur kardeş

  62. PM2013 19Ü2, 201300 at 19:34 | #95

    saolasın kardesim indiriyorum inşallah Sorun Çıkmaz

  63. emre
    AM2013 11Ü6, 201300 at 11:23 | #96

    torrent indikden sonra ne yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim…. :D

    • Admin
      PM2013 14Ü6, 201300 at 14:03 | #97

      Kurulum videosunu izleyin :)

      • Canali
        PM2013 16Ü6, 201300 at 16:41 | #98

        admin oyunn full mu tüm ligler var mı ????

        • Admin
          PM2013 16Ü6, 201300 at 16:59 | #99

          Oyun Fulldür.

          • PM2013 16Ü3, 201300 at 16:49 | #100

            peki türkiye ligi var mı

          • Admin
            PM2013 16Ü3, 201300 at 16:49 | #101

            Onun için yama indirmeniz gerekiyor , sitemizde arama yaparsanız bulursunuz.

  64. vahit
    PM2013 19Ü6, 201300 at 19:22 | #102

    admin kardesim arkadaslar calısıyor demis indiricem bakıcam simdiden bole bi hizmet verdiginiz icin tesekkur ederim

    • Admin
      PM2013 19Ü6, 201300 at 19:26 | #103

      Yorumunuz için teşekkürler. Keyifli oyunlar şimdiden.

  65. :)
    AM2013 1Ü4, 201300 at 01:55 | #104

    Teşekkürler hocam sorunsuz çalışmaktadır :) ne kadar korsan oyunu desteklemesemde bu kadar pahalı olmasından dolayı korsan oynuyorum :)

  66. mustafa
    AM2013 0Ü7, 201300 at 00:34 | #105

    çok saol her yerde arıyordum burda buldum :)

  67. Süleyman
    PM2013 22Ü7, 201300 at 22:03 | #106

    ADMİN ADAMIN DİBİSİN YERDE ARADIĞIMI ZEYBEKGAMİNGDE BULDUM TEŞEKKÜRLER.

  68. PM2013 18Ü2, 201300 at 18:27 | #107

    thank you admin güzel paylaşım

  69. cevdet
    PM2013 13Ü7, 201300 at 13:49 | #108

    çoh iyi admin eller dert görmesinn

  70. AM2013 11Ü7, 201300 at 11:55 | #109

    turkce spiker varmı

  71. mehmet
    PM2013 16Ü4, 201300 at 16:05 | #110

    hallettim admin eyw çok süper oyun ya aşığım bu oyuna

  72. SEFA
    PM2013 13Ü7, 201300 at 13:38 | #111

    şimdi yüklüyom inçallah olur:)

  73. Emre
    PM2014 12Ü3, 201400 at 12:15 | #112

    Oyun Sorunsuz Çalışıyor Denedim. Elinize Sağlık :)

  74. denizberk
    PM2014 18Ü4, 201400 at 18:30 | #113

    siz fifanın yüklenmesini görün 2 saat aldı oyun inanılmaz

  75. kenan
    PM2014 17Ü7, 201400 at 17:47 | #114

    Admin çok tşk 5 dk bile sürmedi (+)

  76. abdulmelik
    PM2014 13Ü1, 201400 at 13:52 | #115

    allah sizden razı olsun saolun

  77. Veli
    PM2014 20Ü5, 201400 at 20:01 | #116

    özür silerim bn yanlıs basmısım tesekkürler admin

  78. mehmet
    PM2014 15Ü7, 201400 at 15:09 | #117

    çok işime yaradı çok saol alah razı olsun

  79. Ahmet
    PM2014 16Ü7, 201400 at 16:11 | #118

    oldu ama 6.0 sürümü olsaydı süper olurdu ama ynede saol…

  80. mehmet
    AM2014 6Ü1, 201400 at 06:53 | #119

    arkadaşlar oluyor admin senden alah razı olsun

  81. Aysel
    PM2014 18Ü1, 201400 at 18:31 | #120

    Meraba admin ben bir kızım ve pes oynamayı seviyorum :D ama ps3-4 falan alamıyoruz ben oyunu yüklemek istiyorum bilgisayara. Bilgisayarımın markası ( lenovo U510 ideapad )benim sormam gereken acaba oyunu yükledikten sonra bilgisayarda bir problem çıkar mı virüs yavaşlama kasma gibi mesela bir de bilgisayarı yeni aldıgımız için korkuyorum bir şey yüklemeye bilgisayara bir şey olur diye. Bir de bana gereken her şeyi ama her şeyi sırasıyla anlatmanızı rica ediyorum o torrent yükleme falan veya pes i çalıştıracak tüm programları nasıl yüklemem gerek bana sırasıyla lütfen anlatır mısınız :)):):) teşekkür ederim şimdiden :))

    • Admin
      AM2014 0Ü2, 201400 at 00:43 | #121

      Aysel hanım, dosya bir tehlike içermiyor. internette “Torrent oyun indirme ve yükleme” olarak ararsanız sorunuzu cevabına ulaşabilirsiniz. İyi Geceler.

  82. YargısıZ
    PM2014 18Ü4, 201400 at 18:50 | #122

    Admin Harika Bir Çalışma Ellerine Sağlık Linklerin Devamını Bekleriz (: Saolasın

  83. Emirhan
    PM2014 13Ü5, 201400 at 13:38 | #123

    inşlh çalışır indiriyorum.

  84. Nuri
    PM2014 23Ü7, 201400 at 23:28 | #124

    Allah Razı Olsun KArdeş Ne Muradın Varsa Versin Ana Zabıta Gelio Ya La :)

  85. murat
    PM2014 16Ü1, 201400 at 16:26 | #125

    adamın dibisin :)

  86. Furkan
    PM2014 21Ü5, 201400 at 21:26 | #126

    abi dosyayı indiriyor rar ı açıyorum ama setup dosyası yok neden ?

    • Admin
      PM2014 21Ü5, 201400 at 21:28 | #127

      indirdiğiniz dosya torrent dosyasıdır , torrent dosyasını açıp Setup’ı yüklemeniz gerekiyor.

  87. mustafa
    PM2014 19Ü2, 201400 at 19:33 | #128

    merhaba ben utorrentten indirirken yavaş iniyor internet hızımdan mıdır bir de çabuk iner mi

    • Admin
      PM2014 22Ü2, 201400 at 22:20 | #129

      İndirmeye başladıktan sonra biraz bekleyin , kaynaklara erişmesi 5-15 dk sürebilir. eğer yine hızlanmaz ise sitemizde “Torrent hızlandırma” şeklinde aratarak güncel trackerlara ulaşabilirsiniz :)

  88. emre
    PM2014 15Ü1, 201400 at 15:00 | #130

    nasıl indireceğiz kaardeşim :)

  89. muhammed karahasan
    PM2014 16Ü7, 201400 at 16:17 | #131

    karddeş ben başka siteden yükledim aynı şekilde oyun çalıştı ama oyun bazen ağır çekim bazen hızlı çekim çalışıyodu bende sildim bide burdan yüklicem inş çalışır

  90. muhammed karahasan
    PM2014 16Ü7, 201400 at 16:20 | #132

    bu arada arkadaşlar torrent dosyayı en hızlı şekilde uTorrent programıyla yüklersiniz teşkkürler..

  91. atakan
    AM2014 8Ü7, 201400 at 08:54 | #133

    64 bitede olurmu

Nasıl Buldunuz? Görüşlerinizi Yorum Olarak Bizimle Paylaşabilirsiniz!

XHTML: Şu Etiketleri Kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Birbirimize herzaman sahib cikmaliyiz hangi sektorde olursa olsun iyi islere guven vermemiz gerekir bursa escort bayan kalitesi herzaman ust seviyede kral gibi olmasi lazim ama bakiyoruz genelde pacoz karilar oluyor normal modellerde bu pacozlarin yaninda kala kala onlara benziyorlar gercekten en guzel ve kaliteli olanlari bursa bayan escort olarak is yapiyorlar ama krallar gibiler herzaman bakimli ve seksi gorunuse sahipler sizleri ve beni herzaman en ust seviyede memnun etmeyi hedefliyorlar.
Birbirimize herzaman sahib cikmaliyiz iyi islere guven vermemiz gerekir escort bursa kalitesi herzaman ust seviyede kral gibi olmasi lazim ama bakiyoruz genelde herzaman kaliteli karılarla beraber olmanizi sizlere tavsiye ediyor ve kalitezi bursa escort bayanlari ile iş yapmamanizi tavsiye ediyoruz. Sexi gorunuse sahip kadinlar la birlikte olun sizleri ve beni herzaman en ust seviyede memnun etmeyi hedefliyorlar.
Birbirimize herzaman sahib cikmaliyiz hangi sektorde olursa olsun gerekir mersin escort bayan kalitesi herzaman ust seviyede kral gibi olmasi lazim ama bakiyoruz genelde pacoz karilar oluyor normal modellerde bu pacozlarin yaninda kala kala onlara benziyorlar gercekten en guzel ve kaliteli olanlari mersin bayan escort olarak is yapiyorlar ama gorunuse sahipler sizleri ve beni herzaman en ust seviyede memnun etmeyi hedefliyorlar.