ListbanV2.Cfg | sXe 15.0 Wall Hack Gibi AİM.Cfg | Aim.Cfg 2014

Merhaba Cs 1.6 Müdavinleri,

Bugün Sizlere Paylaşacağım Cfg , Ozkn KArdeşim Tarafından Yapılmış ve zun Bir süre Paylaşılmamış ve Satılmıştır. Saolsun Kendisi Beni Kırmayarak Paylaşıma açtı ve Bende CFG’nin Yeni sürümünü Çıkartıp , Setup Haline Getirdim 🙂 Merak Etmeyin Kurulum Videosuda Var 🙂

 

~ ListbanV2.Cfg Kurulum Videolu & Sesli Anlatım ~

 

 

 

~ Başlıca Özellikler ~

* Cfg “OTO KURULUM” Özelliğine Sahiptir.. Kurulum Videosunu İzleyin ve Takip Edin.

* Auto Buy Komutları (F1 ve F2) => F1 CT İÇİN , F2 T İÇİNDİR!

* sXe 15.0  <= %100 Uyumlu!

* Mükemmel Rate Ayarları!

* Karanlık Yerler Aydınlatıldı! (Gözü Rahatsız Etmeyecek Şekilde)

* Ses Kalitesi Artırıldı! (Daha Rahat Ses Kasabileceksiniz!)

* Omuz Hizası Edilen Ateşlerden %100 Verim ve %99 HS

[%1 Artık Oyundaki Lag , Loss , FPS Gibi Değişkenlerin Etkilerine Bağlı]

* Hızlı Silah Değişimi

* Mini Cross (Kafaya nişan almayı kolaylaştırır ve HS atmada verimi arttırır)

* Rate Ayarları İle Ping Düşüşü

 

~ İNDİRME LİNKİ VE BİLGİLERİ ~


Versiyon : v2.0

Cfg : Hazır! (Alttan İsmine Tıklayarak İndirebilirsiniz..]

 

ListbanV2.Cfg : (Turbobit)

Tıkla İndir

 

NOT : Kurduktan Sonra Oyuna Girip , Konsona “exec ListbanV2.cfg” Yazınız. (Tırnaklar Hariç!)


 

Bir önceki paylaşımımız olan [Android] GTA : San Andreas APK + SD + DATA Full Torrent İndir başlıklı paylaşımımızda android grand theft auto : san andreas apk full torrent indir, grand theft auto : san andreas apk indir ve grand theft auto : san andreas hileli apk sd data indir hakkında paylaşım yapılmıştır. Göz atabilirsiniz.



 
  • Cfg :)

    hll olsun müthiş 🙂

    • Admin

      Teşekkürler yorumunuz için 🙂

    • Muhammed

      güzel bi cfg .

    • Fevzi

      yüklüyorum exec listbanv2.cfg diyorum ama couldont diyo yardımcı olurmsn lütfen ?

      • Admin

        Lütfen Videoyu Tekrar İzleyiniz. Nasıl Kuracağınızı Anlatıyor. Kurulum Aşamasında “Next Next” Diyip Geçmeyiniz 🙂

  • talha

    Harika cfg cfgnin ilk sürümüde cok güzeldi ilk sürüme göre hemen hemen aynı ama command menu ve hs artışı var ilk sürüme göre daha fazla hs atıor her ikide sürümde güzel ellerine sağlık 🙂

    • Admin

      Teşekkürler yorumunuz ve desteğiniz için , Sizin gibi kullanıcılarımız oldukça sizler için geliştirmeye ve 1 adım öteye taşımaya devam edeceğiz. İyi Geceler.

  • ertan

    abicim bu cfg cok manyak gunde en fazla 30 35 kere hs atardım sımdı 50 60 falan atıyorum hs cfg mutiş tesekkurler

    • Admin

      Yorumlar için teşekkürler , bize destek olmak için CFG’mizi paylaşabilirsiniz 🙂

  • Deniyorum eline sağlım (Y)

    • Admin

      Teşekkürler yorumunuz için 🙂

  • Erkut

    Kardeşim ilk sürümünü 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum bunuda indirdim kurdum bu da güzel fakat ilk sürümü daha performanslı geldi bana. Yine de ellerine sağlık

    • Admin

      Herkese göre değişebilir , bence 2. Sürüm daha etkili ama bi alışma süreci vardır , hemen ilk oyunda bir cfg’ye alışamazsınız. Teşekkürler Yorumunuz için 🙂

  • eskii

    Admin video olmadığı için başaradım. Kurdum oyunda girdim mehteer çaldı fakat sonrası yok aynı oyun. Açıklarsanız sevinirim.

    • Admin

      Video linki bozulmuştu , düzelttim kardeşim. İzleyip yapabilirsin.

  • EMRE

    ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM HARİKA OLMUŞ :)))

  • Gs1905

    Herşeyi Cfg den Beklemeyin Cok Saglam Cfg 😉

  • Evren

    Selamun aleyküm kardeşim ben cfg yükledim f1’e basıyorum oto silah almıyor neden olabilir?

    • Admin

      Oynadığınız serverda engelli olabilir. (Bazı serverlar engelliyor , “H” Tuşuna basıp Ordan alın hazır silah paketleri var 🙂

  • inFamy

    Ellerine sağlık kardeşim şimdi deniycem keşke öyle kurmalı felan yapmasaydın o daha zor olmuş sanki 😀

  • Her cfg indirdiğimde kullandığımda %100 pişmanlık yaşardım.Bu gece indirdim ve hiç pişman değilim gerçekten sağlam bir cfg.Yapan arkadaşlarımızın ellerine sağlık.Gerçekten iyi bir cfg.

  • kerem

    süper gerçekten

  • Mert

    Süper Abi Uzakdan Bi Hs Atiyom 😀

  • Bookmarked!!, I like your website!

  • esat

    Selam eleyıkm admın KArdes Baska Cfg ler Sunucanmı

    • Admin

      Sitede var birsürü arayıp bulabilirsin.

  • M.B

    süper olmuş admin kardeş sanki bir anda 5 level yükseldim 🙂

  • M.B

    yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler manyak bi cfg olmuş 🙂

  • zipL

    delpan yada markeloff , morgan bunlar ii dir proflar bunları kullanır

  • Helal Olsun,Wall hack kullanıyodum,yemin ederim wall hackı bırakıp cfg’Nizi kullandım daha çok işime yaradı.
    Bu cfg ile pro olmayan cs’yi silsin amk

  • kemal

    süpersin admin

  • Danqerous

    kardeşim listbanv3.cfg bekliyoruz süper cfg ellerine sağlık

    • Admin

      Listbanv2 Sürümü oldukça başarılı , belli bir müddet yeni versiyon gerek yok şuan için 🙂

  • Abi videyoyu çok guzel çekmişin tskkurler ve ts3 falan varsas verirmisin

    • Admin

      ts3.oyunsunucum.com | ZRW Odası

  • Fatih

    emre kardeş çok iyi olmuş daha devamını bekliyoruz commandmenu nu çok beğendim ellerine sağlık

    • Admin

      Yorumun için teşekkürler 🙂 Allah ömür verdikçe devamı zamanla gelecektir. Bol fraglar.

  • can

    KARDEŞİM BU CFG DEGİL WALL BENCE HERKESE TAVSİYE EDERİM..

  • şükrü adar

    dosyayo bulamıyorum .s

  • indiremedim kardeş baska link olarak verebilinmi

    • Admin

      inmiyor diye birşey yok , sorunsuz iniyor ,resme tıkladıktan sonra sağ üstten reklamı geç butonuna basın otomatik inmeye başlar.

  • Mehmet

    HELAL COK GUZEL KARDES 4 GOZLE OTEKI SURUMUNU BEKLIYORUZ AGZINA SAGLIK

  • Super v3 v4 v5 v6 bekliyoruz hadii Süpeer 🙂

  • ÖMER

    KARDEŞ SÜPER ALLAH RAZI OLSUN

  • Süper cfg kardesım devamını beklerız ayrıca cs 1.6 ya renk katıosunuz

  • cok sahane

  • Berkay

    cok sahane superrrr!!!

  • Kenan

    Cfg çok sağlam eline emeğine sağlık. fakat videodan yarıdan sonra ses 1173641723649276742 saniye ileride gidiyo amk.

  • hakann

    bu kadar hızlı netime karşılık bu kadar yavaş bi download :/ üzücü neyse beklemedeyim daha … başka yerlere upload etmek zor değil yönetici efendi 🙂 . elinize sağlık hayırlı günler

  • Isyanci

    Saol kardesım elın saglık

  • Cann

    Muhteşem bir cfg Ellerinize Sağlık

  • Gökhan

    Elinize sağlık cok iyi bi cfg ortalığın silip süpürüyom :)))

  • Oğuzhan

    süper bir cfg 2 sürümünüde kullandım şu ana kadar bi çok cfg kullanmama rağmen bu cfgnin üstüne cfg görmedim yeni sürümlerini merakla bekliyorum

  • Muhammed

    Güzel bi cfg başarılar v3 v4 v5

    • Ultraslan

      :))

  • adem

    ayrıca çok begendım elıne sağlık 😀

  • Deniz

    steam geçermi ?